FN-kafè

I høve FN-dagen 24. oktober arrangerte vi kafè på barnehagen. Vi selde produkt som barna laga, lodd og kaker. Vil takke alle foreldre som bidrog med bakst, utan dykk hadde ikkje det blitt kafè :D

I år som i fjor støtta vi TV-aksjonen på NRK. I år gikk pengane til Kirkens Bymisjon, og deira jobb for å skape eit varmare og meir inkluderande samfunn.

Det er mange måtar å vere utanfor på. Frå å mangle ei seng å sove i, til å vere utanfor arbeidsliv eller sosiale fellesskap. Dette rammar ikkje berre enkelte personar, men gir ringverknader for heile befolkninga.

Kirkens Bymisjon vil skape møter som kan endre liv. Ved å opne dørene og legge til rette for at fleire møtast, skal vi vise kvifor TV-aksjonen er viktigare enn aldri før. Vi skal tilby menneske som oppleve å stå utanfor eit nytt fellesskap, ei seng eller ein samtale og slik bidra til at fleire får moglegheiten til å oppnå eigne mål og draumar.