Nyttig å vite

Her kan du lese om litt praktisk informasjon som gjeld for barnehagen vår. Du finn litt om opningstider, prisar, rutiner, mat, klede, etc.

Opphaldstid

100 % plass fem dagar pr. veke.

Full plass kostar 3230,- pr månad frå 01.01.2021.

Mat pengar på 350,- kjem i tillegg.

Det betalast for 11 månadar i året, juli er betalingsfri månad.

Syskenrabatt for barn nr. to er 30 % og nr. tre 50 %.

Opningstid

Barnehagen held opent fem dagar i veka fra kl. 06.45-16.30.

Opphaldstid for det enkelte barn skal begrensast innanfor den gitte opningstida.

Barna skal leverast og hentast innanfor den fastsatte opningstida.

Barnehagen er stengd på heilagdagar og har redusert opningstid (til kl.12.00) på jul- og nyttårsaften, samt onsdag før skjærtorsdag. Barnehagen gir nærare beskjed til foreldra ved andre bestemmingar.

Barnehagen er stengd i høve med plandagar (inntil 5 plandagar i året). Beskjed blir gjeve i god tid.

Barnehagen held ope heile året. Barnehagen vil likevel forbehalde seg retten til å stengje dersom det blir påmeldt 7 eller færre familiar i høgtidene (romjul, påske) og i fellesferien. Behovsundersøking fastsett den endelege opningstida i ferien. Beskjed blir gjeve i god tid.

(Les vedtekter for Krikane Barnehage for meir info)

Mat

Barna får servert lunsj og ettermiddagsmat i barnehagen. Måltida består av brød, knekkebrød, drikke (mjølk/vatn) og frukt/grønsaker. Det vil bli servert varmmat til lunsj ein dag i veka.

Vi serverer ikkje frukost i barnehagen, så dei som vil ete frukost her må ta med det sjølve innan kl 8.15.

Kjernetid

Kjernetida er mellom 9.00 og 14.00. Det er i dette tidsrommet alle tilsette er på jobb og planlagde aktivitetar gjennomførast, t.d. samlingar, bursdagsmarkeringar og turar. Dersom eit barn vert levert seinere enn 9.00 vil vi gjerne ha beskjed om det.

Bringing av barn

Når dykk kjem om morgonen skal dykk følgje barna inn på avdelinga (storbarn ringer på i yttergangen). De må alltid gi beskjed til ein av personalet på den avdelinga om at barnet har kome.

Henting av barn

Dykk skal alltid gi beskjed til personalet dersom det er andre enn dei dykk har ført opp på Opplysningskjemaet som skal hente barnet.

Sei ALLTID i frå til ein i personalet når dykk hentar barnet.

Når dykk leverar eller hentar; ver venleg å ikkje la bilen stå på tomgang! Vi ønskjer at lufta barna pustar inn skal vere frisk og rein.

Klede

Barnet må alltid ha minst eitt, gjerne to, klesskift liggande på plassen i garderoba. Det er viktig at dette er på plass kvar dag. Veldig viktig at kleda i barnehagen er tilpassa årstid og ver.

Huskeliste:

- 2 sett skiftekle (sokkar, truse, t-skjorte, genser og bukse)

- 1 sett ullkle (eller tilsvarande)

- Fleecekle eller tjukkere ull (mellomlag)

- Regnkle (med heil strikk)

- Parkdress (med heil strikk)

- Lue, regnvottar, buff og ullsokker

- Støvlar

- Goretexsko/joggesko

Når temperaturen kryp mot null grader:

- Dockboots/vintersko (IKKJE fòra støvlar)

- Polvottar

- Vinterdress (med heil strikk)

- Lue av ull (evt tjukkere variant enn vårlua i bomull)

Skotøy inne

Besøkande, foreldre og barna må ta av seg utesko i garderoba. Alternativt kan ein ta på seg blå skoposar.

Solkrem/Kuldekrem

Barn og kulde

Kor kaldt vèr kan barna vere ute i? Då temperaturen ute er avhengig av både vindhastigheit og luftfuktigheit i tillegg til sjølve lufttemperaturen er det vanskeleg å gi eit enkelt svar. Følgande retningslinje ansjåast som rimeleg: Barna kan leike ute i ned til -10/ -15°C, men evt. vind og luftfuktigheit må takast med i vurderinga. Kor lenge barna kan vere ute vurderast i kvart enkelt tilfelle.
Nokon barn får tørr hud på vinteren (pga. lave temperaturer og lav fuktigheit). For desse barna kan det vere hensiktsmessig å smøre ansiktet med ein feit/vatnfri krem før dei kjem til barnehagen, samt før dei skal ut.

Barn og sol

Små barn har tynn hud med lite utvikla pigment, noko som gjer dei mindre motstandsdyktige mot solforbrenning. Barn frå 1/2 års alder kan vere ute i sola, men må vere godt beskytta. Heildekkande lette bomullskle, solhatt og solbriller skjermar for dei sterke solstrålane. Solkrem utan parfyme med fysisk filter og høg faktor (15<) anbefalast på dei delane av kroppen som ikkje er dekka av kler. For at kremen skal trekke godt inn i huda bør barnet smørast godt inn med solkrem før det kjem til barnehagen samt 10-20 min. før det skal ut.

Ta med krem så barnet har i hylla si. Merk flaskene med namn. Barnet bør vere smørt med krem når dei kjem i barnehagen på solskinnsdagar og veldig kalde dagar. Vi tek smørerunder midt på dag og etter behov.

Leiker

Det er ikkje ønskjelig at barn tek med eigne leiker til barnehagen. Smokker, kosebamsar o.l kan ligge igjen på barnet sin garderobeplass.

Merking

NB! Alle klede må vere godt merka med navnelapp eller vannfast tusj! Det gjeld også dersom barnet har med seg leikar, kosebamse, pledd e.l.

Soving

Dei minste barna søv ute i eiga vogn. Blir det for kaldt tek vi vognene inn. Husk insektsnett og regntrekk. Alle barna må ha gode posar og pledd om vinteren. Om sommeren ønskjer vi at dei har sommardyne eller pledd. Vi oppbevarer det barna søv i inne og vognene i eit eige vognskur. Vi oppfordrar alle om å ta med pledd/poser/dyne heim regelmessig for vask.

Bursdagsfeiring i barnehagen

Når nokon har bursdag heng vi ut flagg og vi skriv gratulasjonsmelding på tavla i garderoba. Barnehagen har nokre alternativ til kos, som t. d. fruktsalat, smoothie, fruktspyd, som vi lagar etter barnet sitt ønskje.

Avdelingane lagar bursdagskort/bursdagsbok til bursdagsbarnet og sjølvsagt ei flott bursdagskrone. Vi har også eit eige bursdagsskap med krone, kappe og noko fint å pynte bordet med til denne dagen.